Sunday, December 12, 2010

Terasa seperti menjadi "Orang Baru".

Saya sekeluarga seramai 5 orang telah mengamalkan pemakanan Geniusxtra ini bermula pada 23hb Jun 2009. Hanya dalam masa satu minggu sahaja saya dapati ada kesan positif terhadap diri saya dan anak-anak. Pemikiran saya terasa segar dan lapang. Diri juga terasa ringan dan mudah terjaga pada waktu dinihari. Alhamdulilah sempatlah menunaikan sembahyang sunat tahajud & solat-solat sunat lain.

Perkara yang paling “mengejutkan” saya apabila pada 7hb Julai 2009, di suatu majlis bersama ibu bapa dan pelajar Tahun 6, saya sebagai YDP PIBG di sekolah tersebut seolah-olah “menjadi orang baru” apabila di majlis itu saya begitu petah dan banyak idea-idea yang dikemukakan.

Saya amat bersyukur ke hadrat Allah swt dengan perubahan positif tersebut. Bagi saya GeniusXtra Mind & Soul ini , seperti namanya, kita bertambah “genius”, minda kretif dengan idea malah hati pula menjadi lebih lapang.

En. Mohamed Daud, Tumpat, Kelantan

No comments:

Post a Comment